Jak na nákup ... zjednodušeně

Milí zákazníci,
na následujících řádcích se budu snažit shrnout obchodní podmínky, pro případ, že se vám je nechce celé pročítat.
Veškeré výrobky jsou vyráběny na přání, Vaše přání a vaše spokojenost je pro mě prioritou. Pokud se vám některý z výrobků líbí, ale chcete jej v jiném barevném provedení či v jiném rozměru, napište a domluvíme se na úpravě. Dokonce se snažím i vyrobit zboží, které nemám v nabídce, ale máte o něj zájem.

Platba: umožňuji platbu pouze předem na účet (číslo účtu zasílám v druhém mailu v potvrzení objednávky v okamžiku, kdy jsem si jistá, že budu mít k dispozici daný materiál). Pouze u zboží, které je SKLADEM, je možné individuálně domluvit dobírku.

Lhůta dodání zboží je závislá na dostupnosti materiálu, množství individuálních úprav výrobku i na množství příchozích objednávek. Vyhrazuji si právo na změnu lhůty dodání u jakéhokoli výrobku. O změně dodací lhůty budete vždy včas informováni.
Zboží zasílám prostřednictvím České pošty, či Zásilkovnou s dodáním na pobočky i na adresu. Zboží je možné vyzvednout i osobně po předchozí domluvě.

Vrácení ve 14denní lhůtě: Upozornění: v souladu s § 53 odst. 8 občanského zákoníku nemá zákazník právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží - jedná-li se o zboží upravené podle přání spotřebitele. U ostatních výrobků tuto lhůtu pochopitelně 14 dní máte (v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku). Zboží musí být vráceno v originálním obalu, bez známek opotřebení, poškození, včetně dokladu o prodeji zboží. V případě nesplnění jsem oprávněna účtovat náhradu škody

Reklamace: Pokud dle Vás po převzetí zboží nebude něco v pořádku, nebojte se mne kontaktovat. Vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Pokud byste se s výrobkem cokoliv stalo, neváhejte mě kontaktovat, domluvíme se na dalším postupu. Vždy se snažím zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Nárok na uplatnění reklamace zaniká v případě opotřebení věci jejím obvyklým užíváním, neodbornou manipulací, poškození živly, poškození nadměrným přetěžováním. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je 30 kalendářních dnů, pokud se nedohodneme jinak. Může se stát, že z důvodu vytížení nebudu schopna Vaši reklamaci v této lhůtě vyřídit - v takovém případě se s Vámi neprodleně spojím a domluvíme se.

Děkuji za vaši přízeň!